صفحه اصلی/بلاگ/اخبار فوری/لی لی رینهارت در بازار سرمایه‌گذاری خود را پیدا کرده است

لی لی رینهارت در بازار سرمایه‌گذاری خود را پیدا کرده است

لی لی رینهارت (Lili Reinhart) با برند مراقبتی خود به نام Personal Day که در اکتبر ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد، در بازار سرمایه‌گذاری خود را به‌طور چشمگیری معرفی کرده است. این برند به‌طور خاص به نیازهای واقعی مصرف‌کنندگان توجه دارد و نه به نام‌های مشهور. این برند در ۲۶ روز از ماه جاری ۹۰۰۰ واحد به فروش رسانده و از آوریل تا مه ۲۰۲۵ شاهد افزایش ۷۳ درصدی در فروش بوده است، که از ژانویه تا کنون ۷۷۹ درصد افزایش یافته است. موفقیت این برند نشان‌دهنده یک بازار واقعی و خالی است—به‌عنوان مثال، بدون محصولات حاوی مواد شیمیایی و حمایت‌های روانشناختی—و همچنین با ترکیب ویژگی‌های سبز در فرهنگ مصرفی، می‌تواند برندها را در بازارهای پررونق به جلو براند.

تاریخ انتشار :۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵

0

دیدگاه شما

no-message

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد

dots anim 7

لطفا چند لحظه صبر کرده و صفحه را رفرش نکنید