در کنفرانس “بینشهای آینده Web3” که به همت RootData و Tiger Research برگزار شد، تونی، مدیر کل Creditlink آسیا، در مورد موضوع “ایجاد لینکهای اعتباری برای 10 میلیارد کاربر Web3” سخنرانی کرد. تونی بیان کرد که با توجه به دادههای مربوط به رفتار کاربران و نوسانات بازار، نیاز به ایجاد یک سیستم اعتبارسنجی جامع وجود دارد. او پیشنهاد کرد که راهحل Creditlink، ایجاد یک زیرساخت کامل برای اعتبارسنجی آنلاین است. این سیستم بر اساس استفاده از مدلهای هوش مصنوعی، از 200 متغیر مختلف شامل داراییها، فعالیتها و ریسکها، امتیاز اعتبار تولید میکند و از طریق تحلیل آدرسهای هوشمند، تحلیلهای کمی و تحلیل توکنها، نیازهای مختلف کاربران را برآورده میکند. تونی تأکید کرد که چشمانداز Creditlink، ایجاد یک سیستم اعتبارسنجی عادلانهتر است که از “1 توکن 1 رأی” به “1 اعتبار 1 رأی” حرکت کند و به تحقق استراتژیهای بیشتر عادلانه کمک کند. در نهایت، پلتفرم به زودی به عنوان یک مدل بزرگ Web3 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به کلیدهای اعتماد در بازار RWA تبدیل خواهد شد.
تونی، مدیر کل Creditlink آسیا: تمرکز بر RWA، ترویج لینکهای اعتباری از “1 توکن 1 رأی” به “1 اعتبار 1 رأی”
تاریخ انتشار :۱۴:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۰۲