کنگره آمریکا در حال بازنگری در سیاستهای مالیاتی مرتبط با فناوری است و سعی دارد تا شرایطی را برای تولید محلی و خریدهای متنوع ایجاد کند. شرکتهای بزرگ مانند آمازون در حال استفاده از مدلهای ترکیبی و توزیع مرکزی هستند، در حالی که پلتفرمهای دیجیتال به دنبال بهینهسازی جریانهای مواد اولیه و ایجاد مزیت رقابتی هستند. بازار محصولات دیجیتال به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان در حال توسعه است و سرمایهگذاران باید به توجه به نیازهای بازار و فناوریهای نوین توجه کنند.
تصمیمگیری جدید کنگره آمریکا در مورد فناوری و هزینههای صنعت دیجیتال
تاریخ انتشار :۰۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۳