تبلیغات رمزنگاری به طور فزایندهای به رنگ سیاسی درآمده است و به چالشهای نظارتی و تغییرات سیستماتیک دامن میزند. Coinbase در بریتانیا به دلیل عدم کافی بودن دادههای تبلیغاتی از Clearcast بازگشت، این تبلیغ بیان میکند که ارز دیجیتال راهحلی برای مشکلات اقتصادی است. در آمریکا، استراتژیستهایی مانند Chris LaCivita و David Plouffe به این نتیجه رسیدهاند که تبلیغات ارز دیجیتال میتواند بر روی افزایش مشارکت رأیدهندگان تأثیر بگذارد و مردم را به شرکت در فعالیتهای دولتی تشویق کند. نظارت بر ماهیت تبلیغات همچنان وجود دارد، و Meta و گوگل و سایر پلتفرمها بر اساس قوانین جدید در اروپا محدودیتهای تبلیغاتی را اعمال میکنند. با افزایش تعداد داراییهای دیجیتال، اطلاعات مربوط به پیشبینیها همچنان باید پویایی خود را حفظ کند و همچنین به بحثهای عمومی در مورد اهمیت آن توجه داشته باشد.
افزایش تبلیغات رمزنگاری به دلیل وجود سیاستهای دولتی—این یک خبر خوب است
تاریخ انتشار :۲۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴