طبق یک گزارش جدید، اعتبارسنجها به طور کلی از طریق زنجیرههای عملیاتی به جوایز بیشتری دست مییابند. Solana (SOL) از زمان شروع به کار خود با مشکلاتی در زمینه اعتبارسنجها مواجه بوده است. در تاریخ 13 آگوست، گروه تحقیقاتی Chorus One گزارشی منتشر کرد که به تفصیل توضیح میدهد که اعتبارسنجها چگونه از طریق زنجیرههای عملیاتی به جوایز بیشتری دست مییابند. این گزارش نشان میدهد که اعتبارسنجها میتوانند با بهینهسازی زمان و هزینه، جوایز خود را افزایش دهند. با این حال، این عدد به نظر کم میآید، اما هزینههای ثابت اعتبارسنجها قابل توجه است و این به معنای آن است که جوایز اضافی به نرخ سود بالاتری تبدیل میشود. “تحلیل ما نشان میدهد که بهینهسازی زمان و هزینه تأثیر زیادی بر تولید جوایز اعتبارسنجها در Solana خواهد داشت. زمانی که آنها در کنار هم جمع شوند، میتوانند بالاترین درآمد را تولید کنند—به طور کلی جوایز به 3.00% میرسد، یا هر سال 27 نقطه—که عمدتاً از طریق افزایش MEV و کاهش هزینههای به دست آمده است،” این گزارش میگوید. موضوع زمان و هزینه در حال حاضر، میتواند بر تولید جوایز اعتبارسنجها تأثیر بگذارد و به کاهش جوایز اعتبارسنجهای SOL منجر شود، در حالی که همزمان درآمد اعتبارسنجهای فعال را افزایش میدهد. این موارد همچنین به سمت اعتبارسنجهای بزرگ و با کیفیت بالا متمایل میشود، که باعث میشود اعتبارسنجهای کوچک در مکانهای نامناسب قرار بگیرند و به تمرکز شبکه منجر شود. برای حل این مشکل، Chorus One پیشنهاد میکند که Solana بهروزرسانی یا جایگزینی برای مشتریان اصلی اعتبارسنجها ارائه دهد. مشتری اعتبارسنج Firedancer نرخهای مناسبی را ارائه میدهد و به تأخیر در وارد کردن زنجیرهها منجر نمیشود، و از این رو زمان بهینه را حذف میکند.
چگونه اعتبارسنجهای Solana از طریق زنجیرههای عملیاتی به جوایز بیشتری دست مییابند: گزارش
تاریخ انتشار :۲۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲